Populära inlägg

tisdag 23 september 2014

2014-09-23 Tisdag

Go kväll.
I dag var jag hos min älskade lilla vampyr och mata henne med 5 fulla rör 3 lila 1 grå och 1blå det fick faktiskt räka åt henne hihi.
Sedan bar det i väg till Viskaforsskolan lämna till baka lite skol material och hade en givande diskution med lärarna där lite roligt faktiskt men oxo så är ja mäkta stolt.
Efter det bar det i väg till byggmax för att fixa lite som hade blivit fel i kassan lätt hänt men lätt att åtgärda.
Och sedan en tur till SÄS för att lämna in kvitton så jag fick ett nytt fri kort för läkarbesök och fri kort för mina resor det går väldigt fort att få i hop till detta.
Var oxo in en sväng till Apoteket dom har på sjukan och som vanligt så gick där i från utan min medecin. Detta apotek borde säljas till en antrepernörd eller vad det heter för sådan otrevlig personal som dom har där det finns ingen eller inget apotek i runt Borås som är så himla stroppiga och OTREVLIGA som dom som är på Apoteket vid stora antren på SÄS. Fattar inte att dom inte byter ut personalen där. Åker hällre till Ica maxi eller den dem på knallen mycket bättre personal dom är trevliga och tillmötesgående absolut inga affla stroppar som tror att dom är något.
I alla fall så bar det sedan i väg till Bollebygd för att inskaffa en lampa hållare på skroten till en Saab. Sedan hem så ja från kl 0700 til 1300 så var jag ,Lina och Lalla på vift.
Jag har ju fortfarande problem med mitt vänstra öga det gör ont i det och den är lite svullen och hängig.
Men hoppas att det ska gå över för på måndag ska jag ju till Sahlgrenska ( Narnia)  för min 3 års kontroll.
Tänk att det är tre års sedan jag fick mina 2franska lungor   För om 2 dagar fyller jag hela 3år tänk vad tiden gått fort ändå . Trots alla dessa motgångar jag hafft och dessa extra sjukdomar jag fått på denna resan jag gjort  och kommer att resa på så är det ett under att jag fortfarande finns kvar på denna sidan av jorden .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar