Populära inlägg

lördag 20 september 2014

2014-09-20 Lördag

Jisses vad man får gå i genom i sitt liv. Det är nu 5 dagar kvar till min 3års dag då jag gjorde mitt livs största ingreppet jag någonsin gjort. Men så händer det som jag aldrigt trodde skulle hända jag fick grå starr som gick fran som en ångvält eller Autobahn. Och ni tror nog säkert att jag har många hästar lösa nu när jag säger detta. Men att gøra denna ögon operationen var hämsk. Jag tar hällre en ny transplantation i gen.  Höger ögat har i och för sig blivit bättre Ken vänster öga hänger lite och gör fortfarande ont när jag tar dropparna.
Men en sak är jag hundra på det är att jag bor i ett underbart radhus och jag trivs underbart bra. Så här blir min sista bostad. För hör vill ja bo läääääänge. Ingen kan få mig till något annat. Och det käns så skönt. Mitt hem min Borg min lya.
Men detta med ögonen det var absolut ingen höjdare. Men jag har ju tur för om 5 dagar så firar jag att  jag blir hela 3år med värdens bästa lungor.  Trots att det gör ont som bara den på vänster sida så ÄLSKAR jag mitt liv . Vist ni får stå ut med lite gnäll men så är livet upp och ner.
Men snart blir det mycket att fira 25/9 firar jag 3år och den 1/10 5 år som rökfri

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar