Populära inlägg

tisdag 16 september 2014

2014-09-16 tisdag

Mmmm undra hur mycket eller hur många fjärilar i magen man kan ha.
För mig så förökar dom sig jätte fort nu i rasande fart käns det som. Och kallsvettig som bara den käns som om ja skulle ha insulin känningar läääääänge inte kul alls.
Orsaken till detta fenomen vet jag vad det är så det käns ju skönt på ett sätt men affla otäckt på ett anat sätt. Att ha andra människors händer och fingrar o instrument vid och på mina ögon det känns fruktans värt otäckt och otänkbart.
Jag hoppas verkligen att jag nu kan genomföra denna op på bägge mina ögon samtidigt.
Jag kan se olika senarium framför mig .
Jo ja vet jag är fruktans värt löjlig just nu. Jag har genom gått så mycket och bytt lungor i annat land mm. Och detta gör dom dagligen med att byta lins på ögat. Men för mig så känns det så fruktans värt otrevligt att ha detta framför mina ögon.
Vett att när jag var yngre och skulle få prova ut linser så vägra ja att optikern fick sätta in linserna i mina ögon detta skulle ja skälv göra oavsett vad. Denna fick absolut inte peta i mina ögon.
Jag kan inte förklara varför ja känner så . Men i detta fall gör jag hällre en transplantation i gen för det känns absolut mycket lättare att göra än att någon ska vara i mina ögon.
Knasig tant ja okej ja är knasig men det är sån jag är.
I alla fall i morgon åker ja till min yngsta dotter Emelie och lägger mig för att sova sedan tar vi herr brumbrum till Göteborg hon och jag tidigt som bara den då vi ska va på badhusgatan 0745  den 18/9 . Om allt går bra så skall jag fira med att köpa n kartong kräftor och bjuda mig skälv på :-) för det tycker ja är värd då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar