Populära inlägg

söndag 7 september 2014

2014-09-07 Söndag

Oj oj vad dagarna springer i väg jisses i min lilla låda här går det undan. Och det har hänt en del sedan sist. Mycket glädje och värme har kommit dessa dagar.
Först så var på en massa olika läkarbesök i veckan . Och i lördags var jag ,Mia, Lalla och Gibson på frufällans bagagelucka loppis vilken underbar dag vi fick ju strosande väder  tyvärr fick vi inte sålt så mycket som man önska men der fick ingen . Tror att de berodde på att i söndags så var det många loppis.mmen jag hade jätte skoj ändå fick träffa ny o gammal människor. Det var enormt kuligt. Men i dag fick jag ett mycket efterlängtat besök hos mig. Av en som alltid funnits i mitt hjärta på något sätt . Som en bror är han för mig. Min gen halv bror . Det var helt enkelt bus kul att träffas i gen lika lätt att prata med som alltid och lika fin HD som han byggt skälv.
Nu får vi inte tappa kontakten med varandra i gen utan nu måste vi höras av oftare.
Sedan kom Lena med lite ljus som var besökt du nu luktar det mys i min lya. Och till sist så kom Emelie och hennes underbara man och hämta Herr Gris (Gibson) Så nu ær vi skälva i gen ja och lalla .
Denna helg har varit helt underbart kul med loppis och ett kärt möte med min morbror . Det kunde inte ga blivit bättre alls.
 Men nu är både ja och lalla helt slut och snart snart får vi gå till sängs <3 b="" de="" efter.="" ja="" l="" lalla="" ngtar="" o="" p="" vilket="">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar