Populära inlägg

onsdag 30 mars 2011

2011/03/30 sorgen dag

I dag har det anht som inte far eller fick handa . Min alskade ris kokare har kasttat in sin handuk och beslot sig att sjut i dag lagga av helt och hallet presis nar jag fytlt pa med vatten och ris och satte i kontakten da ville inte riskokaren langre; Han bara drog en sissta suck och gav ingen varme langre alls;   Ynk vad gor jag nu da min alskade ris kokare har kastat in sin handuk och till raga pa allt jag kan inte laga den alls;
I och for sig jag koppte den pa rusta for manga arsedan 6 arsedan bestamt men den har foljt med mig under tiden anda ner till Franikrike till Dunkuerqe sa ja det ar me sorg nu fick jag i och for sig mitt ris i dag fast i en brand gryta urk. Jag vill ha min ris kokare ju hur i hela fridens namn sak jag fi mitt ris sa kladdigt att jag kan ata det med mina pinnar och inte forstora mer grytor urk,
Dessa dagar har inte varit med mig als det verkar som om allt ar emot mig nasan riner som en affla kran och jag fryser fast jag har lyckats att cyckla mina 15 min i dag och tranat mina ben och gjort mina armhavningar och atat eller druckit det jag far 0600 kaffe;actimel o activa 1000 40 gr cornfleks med 1 dl mjolk 1200 ris med krabb stanger och 2 sma petit suisse utan socker 1500 the och 2 sma barn yogurt och 1 frukt och nu kl 1800 ska jag ta the o 3 st skorpor och medecinerna och vid 2100 the o de sissta medecinerna infor natten sa da slipper jag ata brant ris ; MMM far nog be Emelie eller Lina att aka till obo for att kopa mig en ny ris kokare om jag inte hittar nagon har siken jakla dag grgrgr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar