Populära inlägg

onsdag 16 mars 2011

2011/03/16

Sa nu ar den vin roda soffan sald som vi hafft laaaaange och val: Men oj oj vad stort rummet blev och vad kallt det helt plotsligt vart,
I dag har jag stadat flyttat runt mobler pa mitt eget lilla vis och mister syrgas har hjaplt till sa nu sitter jag har med vark i knan och i rygg; Skulle ju ha cycklat i 5 min men nu orkar jag bara inte; Fru illamaende star bakom mej och knackar pa min axel och vill stalla till besvar men jag har mota henne i dorren med vogalene sa hon ar vall inte sa glad i mig alls sa var 4 timme sa knackar hon i gen vill stalla till trubbel men fram med vgalene dom ar guld varda; Men nu ska jag snart ga o lagga mig ta mister syrgaserna till kudden mm ska bli gatt och sa tar vi cycklingen i morgon ska fota den oxo sa kan ni se den fina tranings cycklen jag har fatt lana har hemma;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar