Populära inlägg

lördag 19 mars 2011

2011/03/19 feber efter handling

Jaha da var det dags i gen var i vag o handla pa formidagen i dag; Jag var i affaren fran kl 1000-1300 sa jag tog god tid pa mig dels for att jag var ensam att handla da jc inte kunde folja med sa det var att ta en egen varukorg och gar runt o plocka in i den hehe det vart till slut 3 pansionars vagnar fulla med mat och lite annat som gubbarna clep vill ha och vad ar det tro jo Pastis sa klart;och jag hitta ett parr sota hello kittens skockar till mig hehe
Annars vart en en massa mat och indigrienser till raklett som vi ska ata i morgon med Christian,Gie AlainlSylviane vinni danny ludo och givet vis lille James. dena lilla killen har fatt halsfluss inte sa kuligt;
I vilket fall som halst sa var jag da och handla kande mig jatte bra och allt gick galant tills jag kom hemm da borjade att snurra ordentligt i huvudet och mina ben kandes som gele och helt plotsligt nar jag stod i koket och ploka upp all mat sa vart jag genomsvettig; Och det bara droppa fran min panna sa jag gick o tog temepen jaha 39 grader fran ingen stans; Jag bli sa tott pa detta jefflans hoppandes av febern mm hadde varit battre om jag hela tiden hadde feber eller inte och inte detta jefflans hoppandes fram och till baka: Man blir ju helt slut av bara detta utan att man ens behover gora nagot alls ju:
Satt i gar i lugnas ro och bara titta pa tv sa helt plotsligt sa kom febern utan nagon anledening alls;
men men det ar vall sa har att ha alfa 1 ingen som sager til i forvag utan alla bara star helts plotsligt i dorren bade herr ont fru illa maende sir feber och ja hela tjocka slackten som ska in i min sa tasiga kropp anda men det fattar dom inte alls utan dom gar dit gladeligt och forstar annu mer for mig:Sa det ar nog bara en tisd fraga tills jag inte orkar att sta pa benen langre utan bara kan sitta och ligga men forhoppnins viss sa ska jag vall da fa mina lungor;:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar