Populära inlägg

lördag 26 mars 2011

2011/03/26

Aven om jag hatar min sjukdom ALFA  1 sa kan jag inte saga att jag inte vill ha detta ogjort anda.
Ena delen av mig sager att det ar for affligt allt medenas andra delen sager att ta den dagen som kommer jakta inte fins ingen anda som hejar pa dig bakom bara for att jaktar som en bla: Den som far ett pris for att du jaktar ar ditt hjarta och det ar inget kuligt eller fint pris du kan fa betala ett sa hogt pris som att do pga att du inte lysnat eller forstat din krop;
I dag ar det en sadan dag dar jag ar skitzofren fast jag skulle nog vilja saga 3skoitzofren for dena delen ar sa afflar trott pa livet att jag mer an val skulle kunna kasta in handuken och laga nasan i vadret for bara att andas i dag det gar som en affla flod hast och jag fryser som affla hund  och har feber;
bla hander och ljusbla lappar och det finns mycket jag skulle vilja gora i dag som jag hadde satt pa mitt chema i gar men som jag fatt strycka mer o mer ju mer dagen gar for jag orkar helt enkelt inte:
Andra delen av mig ar sa hilma lyclkig att jag vakna och att jag kan rora pa mig stiga upp ur sangen ga pa toan mm; och tredje delen av mig ar sa affla trott pa frbern som inte har den blekaste aning om vart den gar ena stunden ar den uppe i varv andra stunder kryper den ner till 35 sa ja klader ja vad sgaer man ena stunden pa med massor av klader menaans andra stunden far dom aka av igen. Och jag flosar pa en affla fold hast och fryser som ren hund ena stund och ar het som katten andra stunden sa jag jag ar nu mer 3skitzofrzn;
Jag vill absolut inte andra nagot av mitt liv jag har ju nu levt ett halfvt sekel och det finns absolut inget jag ongrar av det jag gjort i mitt liv jag har lart mig massor pa min vandring i ett halft sekel och onskar att jag kan fa vara ett halft sekel till eller at minstode 3/4 av det for jag tycker det ar sa kul med livet aven om det ar en ny lardom varje dag sa gor det inget.
Jag har bara inte tid att do nu jag har mycket kvar att ge och fa annu sa lange
Fast aven jag tvivlar pa att jag kommer att klara av en transplatation annars kulle jag inte vara mannsklig alls ju
och skitzofren som jag ar sa finns det ju en hel av mig som dade vill och inte vill fast mast vill den helt klart:
Och varfo vill den sa himmla helt klart da !; jo for jqg fulkomligt alskra att sta for det jag gor har gjort i mitt liv vist jag ar vall inte stalt ocver allt jag gjort men anda jag har fatt ga den langa svara vagen och lart mig en hel del under tiden pa vagen vissa sakaer har gatt fort medans andra saker har tagit sin tid att lara sig och forsta ,en jag kommer alldrig att angra vad jag gjort av mitt liv under detta halva sekel jag levt jag ar jag och det ar det basta envis som synden gar over eld o vatten kmpar med dodens lieman som finns bakom min ryg manga ganger men annu sa lange sa har jag lyckats att lura liean av han haha och vill sa kunna gora ett bra tag till ;
Men jag ar absolut inte radd for att do jag kommer inte till halvetet och jag kommer inte in i himmlen jag bara forflyttar mig till en annan plantet en annan plats for att komma till baka till denna jord som nagot annat liv kan vra en sztjalk ,stam stra; fenor vingar :2bent eller 4 bent vem vet ingen bara den andra sida vet fagel hav eller himmel nagot av dessa elemen,t kommer ja till och det ar ju inte at forakta haller;
fast jag hoppas och tror pa mig skalv att det tar ett bra tag tills des;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar