Populära inlägg

torsdag 17 mars 2011

2011/03/17 blaaaaa

Det ar en jobbig dag i dag allt gar i ultrarapid for mig .
Borja dagen med att cyckla dom 15 min som jag ska cyckla varje margon . Darefter tog jag en durch vilket jag nog inte skulle gjort utan vantat till eftemidagen med att durcha ,For som sagt jag kanner mig ut kord hehe
Jag har bara lyckats att byta i sangen och slangt in det i tvatt maskinen.
Sedan diskat i disk maskinen 6 ganger alla iller leksaker och toalader.
Vad jag skulle behova gora mer ar ga ner med skrapet, lagga in tacket i paslakanet det har jag inte gjort annu;
lagat lite klader;
bytt ut matbordet i koket mot en benk bara da vi alldrig sitter o ater i koket sa da tankte jag ploka ner koks bordetdet for det tar bara en massa onodig plats:
Men eftersom det tydligen ar en LAT dag i dag sa far jag vall forsoka att hinna med detta i morgon;
Det kanns som om jag inte sovit pa flera dygn; mm konstigt
och jag som skulle fota min tranings cyckel tankte jag o beratta lite om hur langt jag cycklat och mina varden under tiden men ne orka inte i dag i alla fall ,
Na nya tag i morgon med ett stort leende pa lapparna och galtt humor det ska jag bestalla efter en natts god somn hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar