Populära inlägg

måndag 21 mars 2011

2011/03/21 74 ganer eller 74 veckor eller 74 mandagar av antitrypsin

Sa nu har jag varit for att fa mitt 74 de antitrypsin . Kan inte fatta att jag fatt antitrypsiner 74 ganger sa det ar 74 veckor nu som jag fatt aka till sjukan for att fa detta varje mandag :
Tank nu oxo pa att jag varje gang som jag far detta medel sa kostarn jag staten 750€
Men det ar enbart for trypsinet .
Varken platsen eller sjukskoterksans lon och inte doktorns lon inraknad eller bitraderna ar inraknad i detta.
I dag sa nar jag skulle aka hem sa ringde Jean-Claude mig och talade om att jag inte fick komma hem.
Da dom har tagit bort alla fonster bi hela lafenheten sa det ar nu tvar drag sa jag kan inte vara hemma da det blir och ar aldeles for kalt for mig ;
Vi bor ju pa 4- vaning sa det blaser ju mer dar och i dag sa ligger vinden pa fran havet och in sa vi har ju fonster pa var sin sida av rummet en som da ar balkong och sa fonster pa andra sidan sa det ar liksom tvar drag nu.
Det gar ju ganska sa bra anda dels sa ar jag hos Silvian och hon har James hos sig nu pa eftermidagen fram tills Vinni slutar runt 18.00 i kvall sa jag far vall att gora anda .
Fast jag hadde nog garna sett att ja fatt sova en bra stund eller bara vila o kolla tv eler nagon film.
Hadde jag vetat detta i morses sa hadde jag planerat lite battre for da hadde jag tagit nagra filmer och lite yogurt med mig for det finns ju inte sa mycket jag kan ata en sadan har dag efter att ha varit pa sjukan.
Vist det gar ju bra sa har oxo om inget annat sa blir det ju skrivet till bloggen hehe ;
Fast jag hadde nog sett till att fa stana lite langre pa sjukan for det blir alltid alltid lattare dar och sedzan slipper jag springa runt o leta efter allt .
Det varsta ar vall mina kramper som satter i gang efter antitrypsinet och fru illa maende som helatiden tar hissen upp och ner sa min stakars mage vet inte varken ut eller in om den ska stanna kvar eller aka upp det ar nog det varsta tror jag .
Jag onskade att det inte var just denn dag som han skulle byta fonster . Da jag inte ar sa pass pigg och pa humor.
Nu har jag fatt tillgang till Alains internett sa nu ar det lugnt sa jag kan skorda och fixa pa min gard; vilket har och ar min medecin vag pa nagot satt ; Pa nagot satt sa kan jag glomma av att min mage beter sig som en his under denna dag och min omhet innuti mina bena vilket i sin tur gor att jag far huvudverk och denna huvuderk gar inte att ta bort med medecin ens utan jag moste vanta ut det onda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar