Populära inlägg

tisdag 28 december 2010

2010/12/28 Lils sjukhus

Jaha da har man varit pa Lils jukhus i dag for andnings tester och ga tester cyckel stester och vad hander jo givet vis sa svimmar jag om och om i gen att dom inte fattar att man inte orkar med ett sadant bastnta chema det racker gatt och val med andnings testet det ska man gora tre pa raken .
Hahah rena rama gojan det ar nu c.a 2 manadersedan som jag inte klara av mer an 1 for jag svimmar av ren utmattning; Men annu har jag inget tid for transplantation fan vad det drojer blir jag inte tokig av denna vantan da blir jag nog alldrig tokig;
I alla fall sa forstad denna lakaren mig totalt sa jag ska nu antligen fa hem en dietist som ska visa och tala om hur jag ska ata for jag kan inte ga upp mer i vikt jag vager nu 86 kg och sa ska jag fa hem en som jag kan trana med;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar