Populära inlägg

lördag 18 december 2010

2010/12/18

Jha då var det lördag i gen; och vi är nu snart inne på 3 dje advent;
Mina krammper har nu kommit tillbaka med stora steg i går så var det vårkligen en kramp dag och feber dag;
Jag har nu tröttnat rejält på min feber som hoppar upp och ner som en jävla jojo jag anser att antingen ska jag ha feber eller inte och behöva hoppa som en jojo som jag gör nu; Detta tär så pass mycket både psykist och fysiskt Men läkarna HÄR NERE KAN INTE SÄGA VAD DETTA BEROR PÅ ATT MIN KROPP HAR REGERATZ AÅ HÄR MED FEBER DET FINNS INGET DOKUMENTERAT OM DET HELA SÅ JAG ÄR NOG ANTAGLIGEN NY PÅ ATT FÅ SÅDANA HÄR SAKER ÖÖ KONSTIGT ATT JAG SKA RÅKA UT FÄR ALLA DESSA OVANLIGA SYMTOM,
JUag har ju fått både her ont inuti benen och illamåendet och det är ju väldigt ovanligt att få detta oxo.
Nog för att jag anser mig konstig prick men imte så här jävla fuk upp som min kropp är nu , ; detta ör en kropp som absolut inte tillhör mig alls och jag vill ha tillbaka min kropp som den var före jag blev sjuk tack;; Mewn tyvärr så går ju inte detta alls;
Vad ´jag nu hälst änskarär att få komma till en spa zecken där jag bara får marsage vaxxning qv ben ja allt som är skönt för kropp och skäl; Det skulle vara jätte skönt en som maserar hela mig från topp till tå vilken under bar känsla . och kunna vara i en bubbel pol öuööa vad gött .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar