Populära inlägg

onsdag 15 december 2010

2010/12/15 jaha då var det färdigt i gen

Att jag inte får ett utbrått snart på min hysteriska kropp. Det är ett under.
vakna i morese med en normal temp på 35,9 kanon tyckte jag . satte mig vid datan och fixa lite med min farm som jag brukar göra. Sedan släpte jag ut mina gamlingar till balkongen .
Där efter så fixa ja i ordning packet som jag skulle lämna på poste i dag vist sagt och gjoer jag vart färdig vid 10,00 så jag tog bilen och åkte till postem lämna in packet plus alla 40 julkort så nu var ju detta avklarat .
Åkte sedan i väg till Mali lpize en affär och fixa det sissta inför julen.
Tänkte sedan att jag skulle städa lite och börja med att göra lite jul godis som jag tänkte jag skulle ge i jul kalpp detta år till mina Franska vänner här nere.
Men n'är jag komm hem så var jag trött så jag satte mig i fotöljen efter att ha pratat med Emelie och somna som en gris. Och vad händer när jag vaknar i gen jo den jävla febern har satt i gång i gen så nu har jag 38,5 och fryser och svettas om vart annat. jag blir tokig på detta. Är det inte det ena så är det de andra. i går hadde jag svårt med andninmgen så det stod härliga till här .
Och så känner jag mig bunden här ytterligare en jul i FR vist jag ska inte klaga man kan ju göra jul känska här oxo men jag saknar blöta Borås barn barnbarn och mina vänner som bara kunde stå i dörren helt plötsligt eller bara sitta eller ligga i soffan när jag steg upp på morgonen dom som kommer och går som dom vill jag saknar dom så enormt mycket. Jag vet att jag är här för en bra sak men i bland känns det alldeles för jobbigt och jag längtar hem så det gör ont i hjärtat. Och jag vet att jag moste bli sämrre iannan något häner blä detta är inget roligt alls .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar