Populära inlägg

tisdag 21 december 2010

2010-12-21 Sweden packet






Det finns ett utryck som heter att man brevaxlar men detta ord eller denna lilla mening har for svunnit det ordet finns inte langre pa nagot satt sa har detta lilla ord bara kommit bort laaaangt bort forn jag och min lilla underbara kara familj vi brev vaxlar inte utan vi kartong vaxlar vilket ar betydligt roligare och mer saker att se och titta pa nar ladan val kommer fram:
Allra tydligaste ar att lader fran Sverige kommer snabbare fram an l^der fran Frankrike men det ar ju oxo kant att Fransmen ar lata och ordet det var sen det ordet exixterar har valdigt mycket tyvarr det ar deras vanligaste ord i deras ord sprak; Vilket inte ar sa kuligt manga ganger men men det kommer ju fram sent om sidor det tar c.a 4 dagar fran Sverige till FRankrike och tvart om till samma adre som sande fast fran fr tar over 1 till 2 veckor sa pratat om sen gangare hahah. Men i alla fall ytterliga en dag att lagga till mina underbara minnen och starkare blir jag av det oxo trots att jag nu ar ordentligt sjuk och har svart att rora mig blir jatte andfadd av inget i gentligen . men ett packet fran Sverige ger mig sa mycket styrka att jag skulle kunna bara hela joden pa mina axlar allt kan handa runt om kring mig men jag bryr mig inte. vill hara sitta och sma le over det jag fatt i mitt packet i dag/ Minq under bqrq bqrn och vanner dom gor mig sa glad fast oxo sa nyficken att det stor HO HO i packetttet fick jag tre packet som jag inte far oppna forans pa julafton den 24 dec star det pa lappen sa da ska jag njuta av att oppna packet HO HO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar