Populära inlägg

torsdag 26 augusti 2010

2010-08-26

Tandläkaren var ju absolut ingen höjdare det kan jag öed best'ämdhet säga,
Där jag och JC satt och vänta på min tur så var det knäpt tyst förutom min mage den prata så högt att folket titta lite konstigt på mig presis som att jag skulle ha buktalat eller något, Men jag var så hiölla nervös så även min mage belv nerväs av mitt skaandes och harklandes för att inte börja stört gråta i vänt rummet,
När väl tandläkaren kom fär att ropa upp mit namn så trodde jag först att mina ben bär mig inte alls men till slut så släpte det så jag kunde börja att gå,
Det var ganska lugn känsla så jag han fick ingen kaskad av spyer eller jag försökte inte att kastrera den stakarn häller, Mren jag kunde inte hålla mina tårrqr jqg grät i kasader i stälett för att spy kaskader vilket var ganska sköntm HIHI han är ju bro till min hus dokrtor det hadde nog inte varit så bra oö jag spydde ner han eller kicka den stakarn,
I alla fall så fick han dragit ut den tanden som var lös den på vänstra sidan hogst upp , Så nu har jag den på högra sidan högst upp soö ska ut den blir nog värre den för den sitter som bärget, Annars sa han att jag hadde fina tänder men att det är mycket synd att det är lagat med alamgarn ehe ett svårt ord det där men hoppas ni fattar ändå, det är därför den moste ut och så ska han fixqa till resten,
Tänk att det nu är det 9 månder och 26 dagar sedan jag sluta att röka och jag har inte känt något behov alls av att ha en cigg utan tycker att röken luktar för jävligt illa hehe och inte tala opö ciggar doften fy gud vad äkligt, det är nu totalt förbjudet att röka inne och i bland på balkongen det beror på hur vinden ligger, för så fort jag vistas där någon röker så får jag en svår host atack och det gör jätte ont,
Men nu ska det bli livat här hemma i gen för på lärdgas kvaäll koöpöer min yngsta dotter med sin pojkvänn och min son ååååå vad det ska bli kul att få rå om dom i hela veckor, Det vqr lqnge sedqn nu sisst var i dec o januari soö öin yngsta dotter var här så det ska bli kul med lite rörelser och röster och någon att prata med, Det soö blir jobbigt är när dom åker hemm det vet jag sedan förra året gud vad jag grät då när dom hadde åkt urs, men vad glad jag är nu när dom kommer nu på lördags kväll kommer dom fram hit efter att ha tagit båten från GBG på fredagen och koöer i land i KIel sedan kör dom tyskland, Holland , belgien och seda in i Frankrike

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar