Populära inlägg

onsdag 18 augusti 2010

2010-08-18 Saknad över mina barn är stor

är jqg arg eller ledsen eller bara förvirrad,
Kanske börjar jag att bli gammal nästa år är jag 50 år fattar inte vart tiden tagit vägen, tyckte det inte var så länge sedan jag fick min 1 a dotter och jag köppte en tysk korg vagn till henne men det är länge sedan ju nästa år är det 30 år sedan och 26 år sedan jag fick min älskade lilla pöjk och 25 årsedah jag fick min lilla minsta dotter som ALLDRIG blir större än 5 år,
Tänk vad tiden har gått fort och vad mycket vi har hunnit med både roliga och mindre roliga saker, många öron inflamationer, många sjukdomar med Makdonalds, Många sjuhus besök och många rör insättningar i era öron
mycket hqr vi flyttat runt men vi har haft roligt ändå,
Vi har inte varit en typisk svenssson svensson familj utan vi har skött oss skälva mycket jag och mina under bara 3 barn, både på semmester och i hemet,
Bondespel soö alldrig tog slut utan kunde fortsätta i månader, eller kort spelet 500
Nu är ni alla stora så ni behöver inte följa mig längre vart jag än går ni behover inte städa era rum varje torsdag, mm saknar den tiden
nu har jag en annan följerslagare soö retar gallfeber på mig som förstör för mig i stället, Jag snubblar över sladden, jag fastnar över allt, jag har daösugit upp slngen , kört over slangen, stält stol på slangen och inte förståt varför jag har svärt att andas, Jag hatar dig för du förstör min sömn du ska och moste vara med over allt du har fastnat i bil dörr mm , men ändå så älskar jag dig för jag kan fortsätta leva med dig jag kan inte vara utan dig för då blir jag blå och kall till sisst fast du är jobbig att bära jobbig att alltid ha dig i närheten när jag sover äter durchar går på toan alldrig kan jag vara utan dig jag är beroende av dig så pass mycket så skulle jag ta bort dig så kan jag inte gå eller rör mig för då sjunker syret så pass mycket hos mig så till sisst orkar jag inte längre så jag moste acceptera dig oavset vad fast jag hatar dig,
Men som tur är har jag min dotter som jag kan skälla på i bland gråta , skratta det hjälper att bara få ha någon att bara säga vad man tycker skratta gråtta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar