Populära inlägg

tisdag 24 augusti 2010

I morgon är det en helvetes dag

ÅÅÅÅÅ vad jag hatar tandlekaren dett är en av de tre saker jag hatar sedan är det större hundar än över mina knän, och svarta pistoler oavset om det är atrapper så hatar jag doö ser jag ex poliser öed pistolpå sig så går jag hällre om vägar än att möta dom , orsaken till min så stora rädsla ligger bakom ett taxi rån i Borås soö jag var in blandad i då jag körde taxi, Annars öår jag bra efter den händelsen alla stälde upp på mig hela taxi kåren sedan så hadde jag en psykolog som jag gick till,
Nu var det ju inte detta jag ville skriva oö för det har jag skrivit så pass öycket oö under den tiden dettA HÄNDE SÅ DET ÄR SÄÖNDER SKRIVET FÖRUTOM SVARTA PISTOLER öen det lör nog följa öig resten av livet oavset vad,
Öen nu ska jag till tandläkaren och jag kan inte avboka tiden i öorgon jag har bara att välja leva och få nya lungor eller dö en plågsam död där man till sluts kvävs till döds, Och det vill jag inte för vad gör jag här nere då om jag inte vill ha nytt liv i min så trasiga kropp,
så det är bara för mig att bita i hop eller soö det svenbska ordspråket det är bara att bita i det sura äpplet, och ja jag har ju redan så många gånger i surare äpplen än det h´är ex när jag satte in postacarten eller hihihi doktorn gjorde det på mig, men jag var ju vaken bara lokal bedövning så nog fasen ska jag kunna gå till tandläkaren och dra ut mina 2 tänder soö innehåller för mycket amalgarn, tror det heter så, Men jag ör i alla fall jätte nervös inför morgon dagen, Vilket är ganska löjligt för jag är helt ko lugn när det gäller min transplantation den är jag inte rädd för alls hihihi men det kan oxo beror på att jag haft flera månader eller år att bestämma mig om att göra detta, vilket jag inte har gjort med tandlekaren löjligt oja jag håller med men kan inget göra , så fort jag kommer in i ett väntrum så börjar mina tårar att rinna sedan blir det mer o mer hysteriskt och när jag sätter mig i stolen och ska gapa då spyr jag kaskader och kan inte stoppa mig alls, vilket gör att tandlekarna inte blir så himla glada på mig vilket jag förstår,
Jag hoppas och tror att det ska gå bra i morgon jag har i alla fall ättit 1 st smörgås nu i kväll med lite silver the utan socker så jag inte har så mycket i magen i morgon ska vara där vid 0915 phu
hoppas jag överlever morgon dagens bravader ja jag vet att jag är oerhört löjlig öen det är jag och ingen annan

1 kommentar:

  1. Klart du kommer fixa det här. Du är stark och kommer klara av det här. Tänker på dig kram Madde

    SvaraRadera