Populära inlägg

fredag 13 augusti 2010

2010-08-13 AJAJAJAj

Dage soö borjADE så bram jag har diskat plockat undan städat toa låderm Satt ut Grostaquin och Gustave, tvättat mig och klätt på mig, Hqr även tagit mina medeciner,
Jean Claude har ringt till Mutuel och allt gick i genom så nu behover jag inte betala sjukhuset när jag är inlagd annars hadde jag fått betala 18 evoro per dygn jag beover inte betala mina medeciner längre som jag gjort jag har betalt 20 evoro jag betalar oxom 1 evro till min hus läkare varje gpng jag är där allt detta blir nu gratis på grund av att Mutuel tog emot mig, Allt detta kostar mig 32 euro i månaden men det är det värt för jag får av dom 30 euro varje dag jag är på sjukhuset,
I alla fall så tyckte jag att dagen börja bra, Tills Jean Claude ringde och sa att han nu har bokat en tid för tandläkaren, Jag är livred för tandläkaren jag har ju en del skräck soö jag häls av står från totalt oö det bara går, 1 är det blod gas provning det är en av de värsta jag vet, sedan har vi stora hundar som går över mina knän doö går jag stora om vägar om en skulle komma i min väg, sedan har vi svarta pistoler pga, att jag en gång i tiden vart rånad när jag jobba som taxi choför och fick en pistol i tinningen, och till sisst tandläkaren förr när jag var liten så giock jag mer än gärnma till tandläkaren, öen soö allt annat så förstörde grund skolan min orädsla fär tandläkaren som så mycket annat som den koöunala skolan kan förstöra fär unga människor som börjar skolan, Den kommunala skolan ar nog den värsta fiende för en hel del det kan vara en mardröm att behöva gå till skolan men för en del är det bara skoj, Jag var absolut ingen skol friek mär jag gick i grund skolan från 1 till 6 klass så var jag ett mobbat barn men ingen har riktigt tagit notis om det, jag bärjade 7 an i Linköping i en mindre klass och fick mycket god kontakt med ett par så då blev det bättre,
hihi nu var det ju tandläkaren vi skulle prata om hehe i alla fall så har jag nu en tid den 25-08 så min mage är redan i uppror och jag har redan kastat upp min frukost
men detta är ett stort MOSTE inför transplantationen för munnen är ju den giftigASTE OCH MÖST INFEKTERADE STLLE SOM EN MÄNISKA HAR som alla vet så är ju ett människo bett jätte farligt,
Men jag hoppas att jag inte spyr ner denna stakars tandläkare utan han får vara ren hihi detta återstpr att se,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar