Populära inlägg

onsdag 4 augusti 2010

2010-08-03 på väg till Forch

I dag är en ganska så spännande dag för mig, Fast lite vemodogt samtidigt,
Dels för att jag inte kan vara hemma hos vappisarna dom får Alain ta hand om men det blir ingen vägning eller fotgradering av dom utan det får bli när jag kommer hem i gen, efter 3 dagar oö allt vill sig väl,
JAG ska till Paris till sjukhuset Forch för att träffa mitt team son ska göra transplantationen på mig så vist jag har en massa fjärilar och myrer i både i kroppen och i magen,
Tyvärr så kan jag ju inte ta med min data dit så jag kan inte uppdatera men jag ska skriva ner i min egen bok som jag tänkte doö skulle få skriva i när jag gjort min transplantation, Dels för att jag kommer att vara ner sövd ganska så länge och då tänkte jag att dom skulle skriva några rader i denna bok varje dag och beratta lite om hur jag mår och vad dom gör under denna tid som jag är sövd, Om inget annat kan det varA kul läsning för mina barn eftersom dom inte kan vara med mig här nere,
varje gång jag skriver i min blog så ändrar jag över till svenska så jag kan få de tre sista bokstäverna , Men det är jätte jobbigt att skriva eftersom jag moste komma i håg hur ett svenskt kibord är, Så det blir mycket sud och lite skrivet hihihi,
Men jqg lovqr qtt uppdatera när jag kommit hem från Forch om hur det har gått mm,
och där efter så kan dom ringa när som hälst att dom har lungor till mig och enligt dom så är det inom månader från det dom har sagt helt okej för min del och alla mina prover som jag gjort är ok. Så ni förstår nog att jag allt är lite orolig att dom ska hitta nägot som är galet så dom inte kan göra det, Men hitils har allt varit mer än okej för mig och det har ju varit doö viktigaste undersökningarna, så mit svar är nog att jag klarar detta oxå galant. Men i alla fall så sitter det en liten orolig gumma i mig ändå,
sköt om er nu där hemma så hörs vi om c:a 3 dagar stor kram till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar