Populära inlägg

torsdag 9 september 2010

Världens rikaste mor, mormor, svärmor

I dag är det sissta dagen som 2 av mina underbara barn och svärson och lille grisen är här hemma.
Önskar så att dom ska stanna minst 2 veckor till, Att ha detta liv och rörelse och en svärson som sitter och lirar är det unbaraste en mor:svärmor kan få,
Det överstiger julafton helt och hållet eller jo jag har hafft 2 veckors julafton varje dag inte alla som kan få det detta, Denna vistelse hon jag nu har koööer jag att ta med mig till den dagen jag ska få mina nya lungor,
vi har hittat på mycket,
Joakim och Pihilip har byggt en lofft säng som var 140 bred som dom sågade ner till 1 meter dom är så duktiga,
Philip hqr dasugit och torkat golven och diskat oxo
joakim har tagit hand om datorernq och fixat i ordning dom så dom går snabbare,
Emelie har hjälpt mig med illrarna städat och fixat och donat och bytt ut på balkongen,
Gibson har hjälpt till på sitt lilla vis tagit alla leksaker han hittat och lagt i sin korg hämtat tolflor, Tagit över min fotölj och använt den som sin egen gose och lekplats,
han har även hittat rätt nu bland oss, han har nu mer en ost man Jean claude en lek man Joakim en torr foder matte Emelie och Philip som spelar gittar för han när han ska lugna ner sig och vila eller sova så nu har han allt av alla hehe,
Men vad jag kommer att sakna dom i morgon när dom åker hem vill inte at dom ska åka alls vill ha kvar dom här hos mig för alltid, Även om doö alltid finns i min själ o hjärta så vill jag kunna pratat med dom alla under dagen jo telefon finns och det är u kanon öen svårt att ge kram eller busa med dom,
En sak är säkert det är underbart att vara mamma i alla fall tros min svåra sjukdom så tar barna mer plats och glädje än vad min sjukdom gör.
Jag älskar er alla så enormt mycket at det finns inga ord eller skrift i värden som kan tala om, hur mycket jag älskar er 3 och min underbara svärson som alltid ställer upp vad jag än ber han så gär han det finns ingen bättre svär son han har lika mycket plats i mitt hjärta som mina barn har,
jag är den rikaste mamman i världen med att ha både barn, barnbarn, svärson och en lite gris på 4 ben soö tagit min fotölj,

1 kommentar: