Populära inlägg

måndag 31 maj 2010

31 Maj

Hur i hela fridens namn kan må så jävla illa efeter en masage på min rygg och nacke,
jag fick masage kl:1030nu på morgonen och sedan var jag i väg o handla lite till Emelie som hon ville ha inget märkvärdig alls sedan åkte jag till carfor för att inhandla lite activa till mig och sedan hem för jag skulle vidare kl:1400 till skolan, Men ak vad jag bedrog mig totalt jag har nu spytt 3 gånger och fryser soö naken hund Fy fagerlund säger jag,
Jag kännde mig helt ok under tiden han maserade vist gjorde det ont men det beror ju på att jag är hård soö sten på vänster sidamen det gjorde gött i alla fall men nu nä fy vad illa jag mår ; Han varnade mig viserligen att jag kommer att må dåligt fram på eftermidagen jag skrata lite åt han fär inte trodde jag på han öen öen jag fick allt betala för att jag inte trode på vad han sa så nu sitter jag här med en spann vid min sida i gen men denna gång efter en masage inte efter antitrypsinet för det ska jag ju få i morgon. och han ska komma till baka på onsdag o ge mig samma masage soö i dag mm undra jag hur det går med träningeb då jaja vi får se hur det går då kankse inte riktigt lika dåligt som nu,Så ja kontentan över att få masage av en riktig massör en presen soö han lämna efter sig är att fru illa mående jublar av glädje för att få visa vad hon kan minsan och min lilla ömtåliga näsa soö nu öer droppar lite då och då av näs blod och näs tippen är ständigt blå grå,
förra året var jag ganska så brun och året dess för inann var jag choklad brun mm i år blir nog färgen mer räd grå dassig på grund av syrgasen och min forlust av antitrypsinet och min höjning av syr gas och andnings maskinen PÅ NÄTTERNA absolut ingen vaker syn kan jag lova, masken jag har är för barn då jag tydligen har väldigt litet ansikte hehe men samtidigt så spänner jag ju fast masken ganska så hårt runt mun och näsa så på morgonen så är jag röd efter masken men samtidigt blå då den sitter så hårt att jag får blå märken ska väll oxå till lägga att jag nu mer har väldigt lätt för att få blå märken, jag har ju bara syrgas slangen på dag tid men även den ger mig blå märken efter bara en slang som sitter i näsan och runt öronen den kallas för grimma. En sak är säker i alla fall jag längtar till min op i Paris för då sliper jag alla dessa slangar vist jag kommer att få knapra mycket medeciner och ha mycket träning efter att jag fått vaknat upp ska ju tydligen vara ner sövd i c;a 1 månad tror dom, Vist kommer det att vara en orolig tid för mina nära o kära men jag kan ju inte löova på heder o samvete att jag kommer att vakna upp men jag ska i alla fall försöka och mer där till att vakna efter op; Barara jag tror på mig skälv så ska nog allt gå bra hoppas vi i alla fall

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar