Populära inlägg

torsdag 20 maj 2010

Amethist

a

Att vara Amethist i denna familj är inte så lätt och specielt inte när matte har fått för sig att torsdagar så ska man börja att städa över allt och då ska även säng kläder bytas både hos de 2 bentA SOM HOS de 4 benta,
Jag har ju som sagt adopterat alla gosse djuren här hemma fär att träna upp mig framför mina kommande valpar så dom ligger nu mer i MIN säng och myser med mig,
Jag själv måste bara säga att jag tycker det är mysigt att ha mycket gosse djur runt om mig men där håller inte min matte med mig alls hon tycker att jag ska dela med mig till Grostaquin och gustave m,m, jag tyckerine om det förslgaet problemet är den att matte tar ut hela min säng stoppar allt i vättmaskinen så nu är allt rent i gen och dom hänger på tork så jag kommer inte åt mina små oavset hur jag än gör,
Men jag hoppas värkligen inte att hon gör lika dant med mina valpar som då är fult levandes och behäver inte tvättas i en maskin för det gör jag bätte ändå.
Hon fattr ju inte at jag tränar inför mina egna valpar det är så mycket som ska klaffa m,m,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar