Populära inlägg

söndag 23 maj 2010

23 Maj

Sitter ut på balkongenb o tittar ut mot havet, Det gqr små svall våger men det är tårt i luften det är nästan så det dallrar, syrgasen på för fult; Sitter och tänker på att det skulle vara gått med en flinta steck nu med 1 eller 2 glas vitt vin till och hemma gjord potatis sallad det skulle sitta fint, men tyvärr är det något som jag inte kan få här nere i FR fast man kan ju få önska i alla fall, tänk vad fort livet kan förändras för en på noll tid,I kväll har ganska jobbigt att andas så jag sitter här med näst intill storm i min lilla röda näsa jag tycker så synd om den den får bara kall luft så den alltid blå nu för tiden,
Jag undrar hur länge en människa orkar att stå på bena utan att slänga in handuken, Som tur ät så har jag under bara vänner som står mig väldigt nära och stöttar mig i denna stund soö denna eller när jag känner mig nere och orkes lös, jag får ju inte glömma mina underbara barn o barn barn det är ju för er och mig skälv som man kämpar på som en galen antilop med nagel trång för gämnan, Nä skämt och sidor så ska vi jag och Mister syrgas gå och sova eller ja sova föresren jag har ganska mycket oväsen nu mer i sov rummet det är Mister syrgas som står och puffar andnings öaskinen soö tjuter så fort jag inte andas som jag ska så den väcker mig stup i kvarten hur i hela fridens namn har man tänlt sig att jag ska få sova lugnt vilket doktorerna vill att jag ska göra dom säger att jag sover för lite det är därför som jag gämt ser trötter ut men jag vet inte hur jag ska göra det hjälper ju inte med öron proppar då maskinen är koplad på
mig oxo som ger en viss stött eller vad man kan säga så jag börja att andas i gen; så en lugn natt det lär jag alldrig få så länge jag ska vara koplade till dessa maskiner under natten, men nu känner jag mig trött så jag ska göra ett försök i alla fall liksom alla andra kvällar att jag sedan kommer at vakna ett antal gånger. Men vad gör det doktorn sa du kan vila på dagen oxo eller du ska vila på förmidagen minst timme och lika på efter midagen, nä så jag tar väll mister syrgas och går och koplar in mig till andnings maskinen som står i gemte sängen så blir det oljud och jAG FÅR SOVA I ETAPPER,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar