Populära inlägg

söndag 30 maj 2010

30 Maj

det blir mer och mer sällan som jag känner att jag har tid eller ork att skriva i min blogg, Det som är nu är att jag har syrgas samt en andnings maskin när jag ska sova; Annars händer det inte så mycket mer än att jag väntar och väntar på att sjuk huset i paris ska höra av sig om att det ligger 2 lungor på mig och väntar,
Väntan är nog värst tror jag att jag har både syrgas och andnings maskin är nog dett värsta som hänt mig, Är känt mer eller mindre av alla som känner mig vet att jag inte är född med någon som hälst tåla mod med ATT VÄNTA vill jag ha något eller få något gjort ja då gör jag det själv för jag vill inte vänta hihi.
tyvärr så är jag tvingad att vänta kan ju inte göra detta själv hehe men jag hatar att vänta vill göra det nu så jag slipper undra fundera på om det gör ont efter en sådAN här operation m.m

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar