Populära inlägg

tisdag 18 maj 2010

18 maj

Det är nu 2 veckor sedan jag skrev i bloggen. Jag var på sjukhuset i dag för att få öin tisdags dos av antitrypsin, så som vanligt så finns nu oxå både herr ont o fru illa måendet något som alldrig komer att gå över så länge jag får antitrypsinet,
I dag fick jag övet ett ganska så stort bak slag under bältet öin gift struma har börjat att öka ganska kraftigt plus att jag nu har diabetes men det sist nömnda tar jag ine på alvar alls då min kropp kan luras ganska rejält har jag öärkt och specielt när jag tar det vanliga diabetes testet så det bryr jag mig inte om alls, Det som jag inte tycker om alls är ju då gift struman, om den nu komer till baka så är jag på ruta 1 i gen jag går ner alla de kg jag gått pga av dessa tabletter som jag moste äta, så vi har kompriöisat i dag jag och läkarna hihihi nästa månad ett faste blod prov och där efter ett kollnming är det saööa eller hägre då måste jag böja öed dessa piller i gen vilket oxå bör med sig att jag moste bärja med protein drycker i gen eftersom jag rasar ner i vikt, problemet är ju den att dom vill inte at jag ska gå ner till 54 kg som jag vägde inann jag gick upp i vikt då jag fick sluta med tabletterna för gift struman,
"ni undrar nog varför jag har de sissta bokstäverna när jag skriver här på denna sidan, det beror på att jag kan ändra till sv men tangent bordet är ju samma så jag får skriva väääldigt lååångsamn fär att komma i håg hur ett svenskt tangenbord ser ut ,
det går lite snabbare att skriva på fase book för där har den franska och vist blir det roligt att läsa många gånger men det bjuder jag så gärna på" inte så lätt som man tror hihi,
så i dag är väll det inte så roligt eller rolig dag men ändå så moste man försöka att tänka så posetivt som möjligt och lite till, Nya tag och ny dag efter lite sömn så är jag nog inte lika mycket nere som jag är nu, Det får bli en sådan där tycka synd om sig själv kväll i kväll med the och skorpa med smör och marmelad på, Då känns det bättre i morgon när jag vaknat och en ny dag att ha i hjäl med städning av toalåder ,gravering och symaskinen som går på högtryck just nu, som sagt att göra det bästa av situationen har jag nog blivit en mästare i att kunna vända det negativa till något posetift,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar