Populära inlägg

tisdag 30 november 2010

2010/11/30

jaha inte nog med att man har ont och är illamående man ska tydligen vakna upp i feber oxo.
Denna dag har varit som ett stort lödder.
Jag vakna med 39 i feber och fram till lunch kl:1200 så vaklade febertermometern mellan 39 och ner till 37 fram och tillbaka.(min vanliga temp ligger på 35 )
Jag var tvungen att åka till maliplice för att lämna tillbaka en grej i dag så jag hoppaddes att febern hadde eller skulle gå ner till kl:1400 när dom öppna i gen.
Eftersom jag inte ville gå på förmidagen. Men febern gick alldrig riktigt ner så när kl:1430 så tog jag febern i gen och då hadde jag 38,5 men jag bestämde mig för att bara åka i väg till affären och lämna till baka det som var trasigt dettta tog mig 40 min så var jag till baka i garget i ge. Men gud bevare mig väl för att ta mig från bilen till hisen hihi det var ganska så skojigt för jag trodde ett tag att jag hadde drukit grogg eller något för det gungade ganska så rejält hehe. hehe min hjärna kankse trodde att jag var på kiel båten då brukar ju hjärnan gånga hehe.
I alla fall så komm jag upp till lägenheten i sissta stund för jag fick rusa till toan och det var som att någon trök på en knapp på mig det jag hadde ättit fullkomligt bara rann ur mig och jag blev kall svettig.
SDå jag bestämde mig för att ta tempen när jag var färdihg och tempen stanna på 39,5 men jag är inte säng liggandes och det tycker jag är konstigt för annars så beukar jag vara det.
I alla fasll så åkte kläderna av och på med pyamasen ett tunt linne och morgonråk för det är så varmt och jag tror jag ska törsta i hjäl mig hehe som sagt dör jag inte av det ena så dör man ju av det andra hehe.
Jo tack jag vet jag är grov i mun och knäpp men jag moste tänka som så nu annars så hamnar jag med all säkerhet på hispan för jag är inte en person som är van att vänta utan moste jag vänta så fixar jag det skälv på något sätt. Men tyvärr denna gång kan jag inte fixa mig skälv med att ge mig lungor utan jag moste VÄNTA men jag hatar att vänta det är det värsta som finns.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar