Populära inlägg

fredag 12 november 2010

2010/11/12

jaha då var det fredag i gen och mitt golv skiner så fint så.
Jag har faktiskt van mig vid att ha henne är Fréderque ja svårt namn har hon me´n det går bra ändå hehe.
Jqg vakna i dag med en tät näsa INTE bra alls ajaj jag har blivit förkyld inte bra alls men som sagt jag tror inte dom ringer i alla fall före jul eller nyår så jag får byta mina lungor .
Det värsta nu är med att vänta och vänta är att jag hur jag känner hur mitt liv sagta men säkert spirar ut i från mig jag blir andfodd av att bara resa mig och gå på toaletten deta är ju inte klokt.
Jag funderar på hur jag ska orka en sådan krävande operation som det ändå är att göra som att byta lungor hur ska jag klara detta med 0 då menar jag 0000 med konditon. Det dröjer nog baqra 1-4 veckor så är det nog slut för min del att följa med och handla jag blir helt slut efter att vi var och handlade på aourscha i går jag och jc .
Man tror inte att det är så krävande som det värkligen är. Det krävs enorm kraft av en att gå och handla det är inte klokt jag har alldrig tänkt på det inann men nu vet jag hur jävla jobbigt det är att bara handla .
Jag mistänker starkt att jag får fira jul ensam i år då vi ska vara hos christian och Guy och jag tror att när den tiden kommer så är jag så pass dålig att jag bara orkara att ligga ner i sängen så det blir nog en liggandes jul och nyår för min del
vilket blir tråkigt men vad gör man när man inte orkar något.
I dag har jag tappat andningen 3 gånger under eftermidagen utan att jag ens gick utan jag bara satt helt plötsligt var det kanon jobbigt att andas. Så vist blir jag sämre och sämre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar