Populära inlägg

måndag 29 november 2010

2010/11/29

Jaha då var det måndag i gen och med detta så nnebär det att både herr ont och fru illamåpende flytta in i min kropp i gen. Jag var på RTG i dag efter antitrypsinet. Eftersom jag har så himmla ont i höger tumme och kan inte fatta vad jag gjort med tummen. Men efter fick jag reda på att jag hadde artros i tumm leden det är därför jag har så himmla ont att jag inte kan använda tummen på rätt sätt.
Ja är det inte det ena så är det det andra antar att jag snart kommer att hamna på hispan. Jag vet inte riktigt hur länge jag ska stå ut med denna smärtan smärta i bröstet runt lungorna och så den här nya smärtan den är nog värts för inte ens värk tabletter tar bart denna smärta den är i saMPEL MED ATT JAG HAR ONT INUTI I ALLA MINA BEN EFTER ATT JAG FÅTT ANTITRYPSINET FAST DENNA NYA SMÄRTAN DEN GER SIG ALLDRIG.
Det gör ju herr ont i alla fall han ger ju sig i mitten av veckan så börjar han att trappa av men inte denna nya smärtan. fy fögelund vad det gör ont i lederna runt tummen och inget kan man göra åt saken grgrgrgr.
Som tur är så börkade det att snöa här o lördags och den snön ligger kvar faktiskt vilket gör att jag känner mig betydligt lite lättare till mods i alla fall. Fast jag ska ekänna jag LÄNGTAR hem till Sverige och alla mina vänner det är en sak som är säker och framför allt mina barn och barnbarn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar