Populära inlägg

fredag 28 mars 2014

2014-03-28 Fredag

Ynk ynk i dag är det en sådan blä blä dag lite som att tyck synd om mig skälv.
Fryser inombords sitter o dricker the men storm fryser ändå. Kan med handen på hjärtat säga att jag hatar dessa dagar då jag fryser inombords för i det läget kan jag inget göra för att inte ha denna känslan. Och tyvärr så blir det en annan sak som då gör ont och det är i mina lungor
. Det svider runt om lungorna och det tickar som om ja skulle ha bränt mig inombords. En känsla ja inte är ett stort fan av. Utan nu gäller det att ta det luuuuuungt som bara den . Ska snart krypa i min pyjamas . Till och med Lalla blir låg när hon känner på sig att något är fel eller inte står rätt till mig. Nä nu ska ja inte klaga mer utan jag önskar er en trevlig fredags kväll med mycket mys o god mat till er alla . Ta väl tand om varandra <3 p="">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar