Populära inlägg

lördag 8 mars 2014

2014-03-08 Lördag

Vakna till en underbar dag med sol. Lite kyligt men ändå skönt ute var ute en sväng med henne och då kom en känsla av våren.
Så när ja kom hem så åkte allt ut från sängen som kunde komma ner i maskinen så nu rullar den på för fulla muggar. Tänk att kunna hänga ut detta sedan i solen och låta det torka. Man blir bara så lyrisk och vad det kommer att dofta gått här hemma.
Min urinvägsinflamation  är nu på utgång och ja känner att jag blir starkare o starkare. Men så har ju oxo fru vår visat sig ordentligt nu på morgonen så då kan man bara le. Så nu väntar man att hon även ska släppa ut sommar barnen så det börjar att spraka av färger .
Sitter med blomster och frukt tidning blir så sugen på att sätta i gång och odla men en del får jag vänta med tills jag kommit till mitt nya hem där jag kan sätta mina frukt och grönsaker.
Livet leker verkligen jag är så lycklig och lycklig lottad att jag fått tag på detta underbara ställe.
Tänk vad glad man blir av det som är lättast billigast och ärligast. Att sortera bort människor runt om en som inte är bra utan bara lever i en overklig värd med lögner och falskhet.
Det gör att man efter ett par månader gör att man blir så stark och glad och känner hur livet är underbart mot en.
Jag mår så bra så bra trots mina sjukdomar jag har. Fru vår är här och solen lyser ut sin värme.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar