Populära inlägg

onsdag 26 mars 2014

2014-03-26 Onsdag

Phu i dag har det varit fram o tillbaka som en galen antilop. Hehe rätt kul att se mig stressa lite. her brumbrum har varit hos bil doktorn och fått sin 12 tusa milens service ynk min plånbok blev inte glad  alls och den blev inte gladare av att den fick reda på att jag inom snarast måste byta lite mer och då ligger priset på 8750 ynk men men det är bara att bita i hop och hoppas att jag hinner och spara i hop det Nanna det går åt pip svängen.
Fick ett trevligt samtal av en äldre herre i dag och han undrade om jag hade lust och berätta om vad jag gått i genom och hur ja i gentligen känner mig nu. Som typ ett seminarium och det ställer ja så gärna upp på. För kan ja hjälpa andra så är min svåra perjord vunnen. Så ja det har hänt en hel del i dag. Kram på er alla

2 kommentarer:

  1. Tråkigt det där med att punga ut pengar till bilen kul att berätta din historia kram finaste du

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är inte så kul . Hihi skulle nog behöva ha ett fri kort till dom oxo hihi

      Radera