Populära inlägg

måndag 17 mars 2014

2014-03-17 måndag

I dag har det gått bra och roliga saker har hänt bland annat så fick ja mitt efterlängtade papper på att mitt uppfödare namn för frallor gick hem så nu .är jag uppfödare på riktigt en skön känsla .
Annars kr jag ganska så bra vist har jag ont över allt i kroppen. Och min vikt har väntar så nu går ja upp o upp så det blir mer o mer träning.
I morgon så beställer ja min flyg biljett till Paris för att sedan ta flygbussen till syd Paris och där i från tunnel banan  nr 2 och byter till nr 5 som går till nord  Paris  och där tar jag tåget som då tar mig till Dunkerque och sedan bussen till Rosendal till Vinie .
Sedan blir det besök till assurance maladie och tjata till mig mina papper det blir en stressig tid eftersom jag bara är där i 1 vecka vilket då innebär att 2 dagar går bort pga av resorna till och från flyget. Så det blir ju i gentligen bara 5 dagar som jag har att jobba på .
Men jag hoppas att dom ska ge med sig och släpper mina papper

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar