Populära inlägg

lördag 15 mars 2014

2014-03-15 lördag

I dag blev jag ett år äldre än i går hehe men jag känner mig inte ett år äldre för det. Jag har haft mor o far här hela dagen och dom bjöd på hemlagad mat som jag önskade mig. Köttfärs med bacon och potatis ,sallad och till efter rätt fick jag hemma gjord parfe glas och till tre kaffet blev det hemma gjord semla.
Mor o fars mat är så underbart gott . Och jag har fått den äran att varje gång dom kommer ner till mig så har dom med sig mat som jag önskat från dem. Hihi prata om att bli bortskämd.
Men en sak är helt klart resturang som är 5 stjärniga släng dig i väggen vist är det gott med gorme mat men vanlig hederlig husmanskost är bäst ändå.
Ja hur mår ja jo då ja hänger i men är fruktans värt  trött  trött.
Jag vaknar tröttare än när ja går o lägger mig. Men hoppas att det ska gå över denna känslan.
Nästa helg så ska ja o Lina gå på country på Liseberg och helgen där efter så kommer min kära s
yster och då ska vi gå på föreläsning Aspbergers ska bli mycket intressant. Men nu blir det snart bingen för min del

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar