Populära inlägg

torsdag 21 oktober 2010

2010/10/21

Jha då börjas det i gen med att planera julklappar, pynta åka till Ikea i Lille för att få Annas peparkaks hus lite jul godis jul knäcke bröd och jul glögg och inte att förglömma rödbetssallad hehe käns ganska konstigt att åka till Ikea för att handla detta; När jag är hemma i SV så åker jag till Zillys eller Tempo i Viskafors hehe en stor skilnad på Mat butik och en Möbelbutik,
I allla fall så blir det att fira jul och nyår här nere i Dunkerque för ännu har jag inte fått något svat på om jag står helt på listan ännu eller om jag flyttat upp till nummer 1.
Vilket jag önskar så för då kan jag få åka hem och hälsa på år 2012 i alla fall men händer det inget i år så blir det ju inte föräns 2013 så jag funderar mer och mer hur jag ska gära med min lägenhet samtidigt vill jag så gärna ha den kvar en trygg het på något sätt jag vet inte men det känns trygt att ha en lägen het att koööa hemm till,
Ja annars händer det inte så mycket mer än att jag blir tröttare och tröttare för var dag soö går jag orkar nu bara göra en sak i taget soö i dag ex det blev bara till posten för att posta för sedan är jag helt slut,
Jag vet inte hur länge jag kommer att orka att stå ut att vänta längre det tar väldigt mycket emot nu att bara vänta och vänta, Mitt tåla mod är nu på bristnings gränsen,
Det känns så skönt att veta att jag har er där hemma i Sv som jag kan ringa till vist ringer jag mina barn varje dag oja det gör jag men jag moste nog erkänna att stakars Sara E hon får ta en hel del från mig jag gråter eller så skratar jag ringer henne ganska ofta färstår inte att hon orkar med mig i mit svängades humör, Att barna klarar det dom har ju left med mig så länge Jag har nu fått 1 st spruta mot förkylning haha och jag vart förkyld efter detta sedan fick jag 1 mot mag influensan så får väll se om jag får det oxo,
Att vara konstant trött som jag är nu är inget kuligt häller jag somar direkt nar jag tar mig till sängen jag sover hela natten fram till kl 0600 går upp tar min medecin och det käns som att jag inte har sovit under hela natten,
Men jag vägrar att gå till baka till sängen det finns ju att göra som tur är har jag mina små vapyrer som i bland retar gallfeber med mig eller ja rättare sagt ganska ofta moste jag nog säga,
Hadde jag inte dom så hadde jag nog alldrig orkat eller tvingat mig att gå upp jag sover öidag c;a 2-3 timar varje dag och så sover jag runt 9-10 timar så det blir ganska mycket sova här nu mer,
nu har jag i alla fall börjat med projektet att fixa fram lite jul kort som jag scarppar till mina under bara vänner och min kära syster,
funderar oxo på hur jag ska göra med julkapparna i år det blir ju ganska dyrt att sanda men det återsår att se,
fick brev från Lille sjukhus i dag och jag ska dit den 4 november ga mer under sökningar jag vill inte ha mer undersokningar jag vill ha LUNGOR kan dom inte fatta det jag har gått i genom så mycket olika undersökningar jag har tagit rtg scaner mm så jag antar att jag snart är skälv lysande och skulle jag ha min rtg mätare på mig så skulle jag nog ha fått semmester i minst 5 veckor framåt hehe om jag jobbat förstårs men ag är ju pansionerad sedan lääääänge till baka nu,
Men det finns inte ett ben eller ven i kroppen soö dom inte har under sokt hjärtta och lungor levern har oxo fått sig en om gång läste nu att dom skulle tästa min diabetes då jag far fram och till baka med den i bland spår i bland mer och ibland inget så dom vet inte om jag är det eller inte och ska sanningen fram så vet inte ens jag det haha det är väll bra.
nä nu ska jag sätta mig och scrappa lite tror jag sedan ska jag se mester chef ett program om vem som vinner om titlen mäster chef här i FR ,

1 kommentar:

  1. Hej, Hoppas du får något svar när du ska in den 4. Vi tänker på dig. Kram

    SvaraRadera