Populära inlägg

lördag 2 oktober 2010

2010-10-02

Jag känner mig mer och mer sämre nu jag har inte lika mycket ork längre nu soö för bara knapt 1 vecka sedan.
Som det ser ut i dags lägt så orkar jag bara städa hos illrarna och ta han om disken och toaletten varje dag resten orkar jag inte med längre att gör,
ÅÅÅÅ vqd jag önskar att jag står som nummer 1 på listan för transplantationen så det händer lite gran,
Nu kämmpar jag bara för att överleva och att jag inte ska sviööa öer ån 1 gång per dag i alla fall,
Men jag vill kämpa för att kunna få andas normalt i gen jag vill oxo känpa för att kunna gå ut och springa ,cyckla få min kondition kunna använda min wii så jag kan träna när det regnar ute
Även om jag skälv tycker att jag är jätte duktig på att kämpa så börjar det att trytta med mitt hummör nu jag vill ha allt gjort i går hälst,
Jag ska till Sjukhuset Foch i Paris i gen den 11 till den 12 oktober för att prata öed kurator och psykologen och timet som ska göra transplantationen när det blir dags,
Jag var ju i Lille för ett tag sedan och då svimma jag gånger under andnings testet för att jag pressar mig alldeles för hårt men jag vill ju så gärna få allt klart,
En sak är säker i alla fall den dagen jag får åka hem till SV bara för att hälsa på så vill jag kunna åka till GBG på Foto tagning i gen fast denna gång med alla mina barn skulle önska så att få med alla inklusive min älskade svär son samt mina små täser till barnbarn. det skulle vara helt underbart att kunna få ett kort på oss alla i hopp i gen,
Hon som fota oss mig och Emelie sisst hon är kanon duktig på att fota det blev jätte fina bilder på oss och på var och en .
ÅÅÅÅ vad jag saknar mina barn och barn barn önskar så att dom kunde vara här,
Vissa dagar går det värre och vissa dagar går det siså där och vissa dagar går det hyfssatt.
MEN JAG VILL HA DET GJORT I GÅR JU

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar