Populära inlägg

onsdag 6 oktober 2010

2010/10/06

Jag hqr tråkigt ingen att prata med i dag Jean Claude kommer inte hem han är i tyskland och lastar, Så det är bara jag och mina små vampyrer mina älsta killar har redan gått och lagt sig men inte valparna Amethist börjar att bli dödligt trött på dem för hon önskar nog oxo att hon kan få gå och sova,
I alla fall i morses så var min egen vapyr här och tog blod från mig i gen så nu börjar jag att mistänka att jag snart blir blod lös då dom tar blod varje vecka nu är det inte om teoriden som dom sdka kolla så är det om hepatit b och influensa jag har ju tagit 6 sprutor för hepatit B så jag är väl skyddad nu från detta i alla fall och så har jag 2 sprutor till att ta om förkyldning .
På mondag åker jag till Forsch sjukhu i gen i Paris och ska stanna där i 2 dagar den här gången undrar så vad det ska bli av och vad som kommer att hända denna gång,
ÅÅÅÅ vqd jag önskar att hela den sjuk historian tar slut snart så jag kan få skriva roliga saker om hur det känns att få nya lungor att ha andras lungor i sin egen kropp mm
Men som det känns nu så verkar det väldigt lååååååångt bort fast jag vet inerst inne vad doktor Stern sa han tar det inte fortidigt men inte försent häller utan det ska vara precis i rätt ögonblick, Men jag är trött på att väntra och vänta men ett ord språk på min låååååånga väntan är väll på sin plats,
Den som väntar på något gått väntar alldrig förlänge sägs det ju mmm ty cker att jag väntat lääääääääänge nui jag har gjort allt dom sagt slutat röka dragit ut 3 tändere som var fylda med amalgarn,
Jag har även god känt en städerska här hemma så hon kommer varje fredag vid 1400 hon ska daösuga och tvätta golver varje fredag och 1 gång i månaden ska hon även ta fönstren så jag kan se ut, hon koööer oxo att få ut ökat längre fram så som tvätt strykning handlaning byte i sängen mm men det blir nar jag är så pass dålig eller precis efter min transplantation,

1 kommentar:

  1. Ja nu tycker jag verkligen du väntat mer än tillräckligt länge!! Hoppas du kan få bra besked i paris nu i veckan! Ja håller som vanligt alla tassar! Stora kramar kära vän!

    SvaraRadera