Populära inlägg

lördag 23 maj 2015

2015-05-23 Lördag

hej och hå vad det går . nu snart har jag en underbar fin altan med tak. För i går så var jag , lina och hennes Pojkvän på Byggmax och hämta hem material till bygget.
För på Måndag kommer min underbara snickare Janne Karlsson för att bygga upp allt som jag hämtat hem.
Jag är så glad och tacksam att jag kunna göra detta för då kan jag äntligen få sitta ordentligt ute även på framsidan för det är ju där som solen stigen upp och värmer först .

Men efter5som jag nu inte kan vara i direkt solljus längre då det nu har visat sig att jag bränner upp mig blixt snabbt och jag får en massa konstiga utslag så är det bäst jag sitter under tak.

och snart kan jag även ställa in i mitt nya kall förråd som jag oxo håller på att bygga eller ja inte jag personligen utan min snickare Janne Karlsson  samt mina barn och svärsöner.

Det ska bli så skönt att få i ordning lite så får jag bättre plats i det varma förrådet :)

Och snart kan nog mitt staket runt om min tomt oxo bli klart.
Så det blir ganska många punkter jag kan bocka va på min göra lista :) vilket glädjer mig enormt mycket.
Det enda jag inte har kunnat bocka av sedan 2012 är franska Assurance Maladie dom håller fortfarande på att jävlas med mig.
Så snart blir det så att försäkringskassan här i SE stämmer Assurance Maladie i FR och dom lämnar in till högsta domstolen då dom gjort helt fel.

Man kan inte eller dom får inte bara stänga av en utbetalning utan att ge information om varför.

Det är så tråkigt när man måste strida och kriga för sin rättighet.

Och så vet man att det sitter en massa affla människor som skor sig på de mindre. Men det finns oxo människor som luras och ljuger så stora dom är även här i Sverige.


Ja min sjuk dom den blir ju inte bättre kan man säga men ingen ide att klaga för det hjälper ju inte,
Min benstomme börjar nu att säga i från ordentligt jag har nu sedan ett par månader tillbaka konstant värk i höfterna och lederna. Jag har väldigt svårt att somna kunna slappna av och detta på grund av den värk jag har, Men man vill ju inte ta värk tabletter heller p.g.a av att man äter ju så himla mycket mediciner ändå. så då försöker man ju att stå ut ändå.

Hoppas nu att värmen kommer och stannar ett bra tag för då kan ju min verk släppa en del <3 det="" helt="" nbsp="" och="" p="" underbart.="" vore="">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar