Populära inlägg

måndag 11 maj 2015

2015-05-11 Måndagen

ynk var är fru SOL och var är VÄRMEN.
nu är vi snart i mitten av Maj månad och ingen värme bara regn och rått och grått.

men snart den 16/5 så fyller min minsta dotter hela 29 år inte klokt vad tiden springer i väg. Tycker att det inte var så länge sedan jag höll henne första gången i min famn på Borås BB avd 2 en liten liten tösen på 2650 gr och hela 46 cm lång och i dag är hon låååååång och fin och gift en underbar tös som gått och blivit en dam.

Ja måste erkänna att jag är en RIK kvinna i sina bästa år trots mina sjukdomar som jag och får var eftersom. Jag har ju tre underbara barn som finns för mig och barnbarn så jag är väldigt lyckat lottad men sedan har jag ju oxo en underbar svärson som har funnits där länge. och en som kommit nu på senare tid lika underbar så nog är jag rik alltid.

PS Pengar är inte allt kärlek och vänskap är mer värt än nollor 

Ja annars så är man trots allt lite kall pga av att fru sol inte är framme och man tycker att man inte ska behöva ha värmen på nu i maj månad.

Början av nästa månad då ska jag Lina min äldsta dotter och hennes Barn Desiree och Jasmine ut med husvagnen. vi ska köra en sväng över helgen det ska bli kanon kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar