Populära inlägg

torsdag 7 maj 2015

2015-05-07 Torsdag

som sagt tiden bara flyger i väg fattar inte. Tycker att jag stiger upp kl:0600alla dagar men sedan tycker jag att jag inte hinner med så mycket för helt plötsligt så är det redan kväll och det är dags att gå till sängs.

Ja i alla fall så har jag haft massor av papper o papper att skriva FR har fortfarande inte velat betala ut min pension så det börjar bli ganska många år o dagar nu sista gången dom betala ut min pension var i Mars 2012 så som ni säkert förstår så handlar det inte om några få nollor nu mer utan mycket mycket pengar.

och vem blir lidande jo jag man får ingen hjälp av socialen för där räknas det in att jag får c:a 5000kr se i månaden vilket jag inte får, Problem nr är att FR vägrar att ge papper om det så jag kan inte bevisa att dom slutat häller  att betala utan dom hävdar på att jag ska lämna in deklarations från 2012-2013-2014- och 2015 hur lätt är det att få deklarations papper från FR under dessa år när jag inte får någon inkomst från dem. inkompetenta idioteter säger jag bara.

Det Slatan hade sagt om Fr stämmer så Hahn skulle absolut inte få något straff.

För mig är detta ofattbart att ett Land får behandla en människa på detta sätt.
Frankrike är ett fint land att vara i på semestern men man ska inte ha med myndigheterna att göra om man inte är rik eller har någon chefsposition. För tyvärr så lever herrakin   och den är enormt stark i Frankrike .

Som en liten människa så har man ingen rätt utan dom kan bara köra över en.

för mig är 5000kr extra i månaden enormt mycket pengar gentemot som jag har det i dag med 10000 kr  och detta ska räka till hyra ,el mat medeciner kläder och då ska jag äta minst 6 mål mat om dagen det ni , det gäller att vara produktiv och kunna vända på allt,

vi får väll se hur många rekomenderade brev jag ska sända till dem och hur många brev Försäkringskassan ska sända inann vi lämnar in det till högsta dom stolen om jag har råd vill säga

Man kan inget annat än att bli Trötter på samhället Sverige rekomenderade så enormt för att man skulle jobba inom europa men inte talade om att all försäkring runt dig själv som du jobbat upp under ditt liv det bara försvinner. och du har inga rättigheter trots att man bor i E uland skratt retande tycker jag att detta är.

1 kommentar:

  1. Hoppas att allt ordnar upp sig avskyr när de skall stöka på FK kram

    SvaraRadera