Populära inlägg

söndag 26 april 2015

2015-04-26 Söndag

Oj vad tiden flyger i väg fattar inte var tar dagarna vägen ??
Ja här har det hänt massor av saker både dåliga o goda.
Först ut nu är min sol bränna det har jag inte hafft på många flera år eller typ aldrig. Jag som alltid använt cocos olja mm förr har nu 25 i solskydds faktor vilket visade sig att antingen så röker detta inte till eller så är jag allergis mot solskydd. För jisses så jag ser ut.
Just nu så har jag typ läder hud i halva ansiktet och ner på hackan samt bröstet men inget på armarna ???
Mycket konstigt  ögon locket har oxo fått sig en släng men inte läpparna ???
Dock ska ni veta att jag har suttit i skuggan och fick detta så nog är solen stark alltid.

Jag har i alla fall fått i ordning på min tomt med massor av små olika grupper att sitta vid o ta en fika.
Så nu hoppas jag att Frankrike ska betala ut min pension som jag har rött till så jag kan bygga o göra fint här oxo med tak mm

Jag har oxo fått i gång några land med grönsaker och blommor .

Men i detektors hela så mår jag trots allt bra fast jag saknar MIT hav mina vänner i FR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar