Populära inlägg

tisdag 27 juli 2010

2010-07-27 nytt rum

Ja fast i gentligen så skulle denna ha varit redan den 20, julin men har liksom glömt av att jag fota med mobil kameran det är så typiskt mig ,

I alla fall så den 20 juli fick jag byta sida förut var jagh på syd sidan som det så vakert hetetr, Jag var ju där alla tisdagar för att få mitt dropp,
Nackdelen med detta var ju att jag alltid fick olika sjuksköterskor , och dom flesta var nu börjare eller sp var dom så gamla i gården att dom kunde inte för sitt liv ha ny tänkande i skallen,

Det är ett litet företag att lära sig att sticka i min arm och det är ju bara den vänstar amrn dom kan ta eller sätta en nål.

Men nu har jag ju en porta carten så nu blir det total ändring jag fått ett eget kryp in ,

Och sedan får jag en egen sjuköterska hon ska alltid ha hand om mig alla måndagar nu fram överv vilket jag tycker är skönt ,
Så jag låter dessa bilder tala i stället ,





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar