Populära inlägg

onsdag 21 juli 2010

2010-07-21

Även denna gång har jag svårt att lågga det på rätt ställe så det får bli dubbelt helt enkelt,
Att leva med alfa 1 är inte helt lätt, Ena dagen så kan du gå en liten bit medans andra dagen kan du inte göra något utan att flåsa och kippa efter andan och tro att detta är det sissta jag gör,
Som jag har berättat förut så har jag nu en ny maskin som jag sover med och det är inte helt lätt att sova med denna men trägen vinner sägs det ju,
I dag fick ett av mina barn mig till att bara bryta i hop och få en sådan äklig gråt attack som jag inte vill ha då den kräver att jag går upp till 6L och jag får en sådan fruktans värd huvud verk efter åt, men det verkar som det inte går hem att jag är döende utan allt detta som jag har här nere, Så Sverige för mig är helt uteslutet om jag inte vill dö en hemsk död där man till slut kvävs till döds,
Jo jag förstår att folk kan må dåligt och att man kan ha och får ha dåliga dagar soö alla andra men inte dag ut och dag in år efter år och alldrig visa någon tacksam het eller glädje utan allt är brar natt svart oavset vad det en är,
Att klaga och ljuga hita på saker som inte ens är sant och sedan gå vidare med sådant till andra som då tror på vad som sägs, det får följder och man får stå för det man säger,
I alla fall så käns det nu skönt att denna gråt atacken är över och jag hoppas att jag ska slippa den nu på ett bra tag, Jag får ju inte ta ut mig på det sättet inte bra alls för mina redan så dåliga lungor,
Och givet vis den andra kontäntan av denna atack är ju att det gör för jävligt ont i eller på ja runt hela jävla porta cart området
Men nu ska berätta något kuligt i dag eller nu i kväll så prata jag med mina under bara barnbarn i telefon; och det blev ett långt samtal med dom bägge;
Så det blev nästan som en mys stund inför kvällen,
ÅÅÅÅÅ vad jag längtar efter mina barnbarn bara att få eller kunna rå om dom det var såååå länge sedan jag gjorde det,
Men nsqrt är dom så stora att dom snart kan ta flyget skälva hit ner bara jag får mina nya lungor så jag orkar öer än vad jag gör i dag,
Att bara ta en durch och tvätta håret är ett ganska så stort arbets pass för mig en duch på 1 timme blir att jag moste få sova mellan 2-4 timmar efter för det gör så ont i lungorna efteråt trots att jag höjer min syrgas till 4-5 l Ändå moste jag kippa efter andan inte så kul men ja moste durcha i alla fall var annan dag ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar