Populära inlägg

måndag 19 augusti 2013

2013-08-19 Måndag

I dag fick jag brev från sahlgrenska att den 26 och 30 ska jag på 2 års kontroll för min transplantation.
Synd att det inte blev i hop efter varandra men men inget att göra något åt.
Annars har min tarmoch mage bestämt sig för att balla ur totalt i dag.
Har inte gjort så mycket mer än att städa och springa på toaletten hela dagen så jag hoppas och tror att tarmen måtte vara hel tom inför natten.
För jag vet inte om jag orkar med en ororlig natt det har varit förmycket av den varan ett bra tag.
Så nu vill jag ha lugn och ro. 
Men jag väntar fortfarande med spänning och se vad de sissta utredningarna har att säga om mina upplevelser.
Jag väntar varje dag med spänning om ett brev från SÄS swom kan tala om vad jag har. Så man kan börja att behandla detta problem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar