Populära inlägg

måndag 16 juli 2012

2012-07-16 Måndag

Jo jag vet att jag slarvar enormt mycket med att skriva här.
Men ser ni att jag nu fått komma tillbak till Sverige är för mig ett himelrike.
Även om jag inte hinner att besöka alla jag vill på en gång eller ha så mycket gäster jag vill. så finner jag alltid något som ska göras eller hitta på att göra.
Ta bara ett ex att åka upp till Stor sjön här i Vskafors och bara få gå i skogen det är helt underbart att vi har den möjligheten att få gå i skog och mark alemans rätten den ska vi vara aktsamma om och ta till vara på det betyder enormt mycket.
Att kunna gå ut och plocka blå bär är oxo en ren fröjd.
Fast vist saknar jag havets brus men då är det bara att åka 9 mil åt ena hållet eller andra hållet jag har Varberg eller Göteborg att välja på så det blir ju inga problem.
Men att finnas och att få finnas på jorden och i sitt hemland det är ljuvligt.
Vad jag upptäckt mer nu efter min transplantation är att jag har blivit fruktans värd väderkänslig jag fryser ganska så mycket nu mer. Men det kan oxo bero på att5 jag nu börjar att gå ner i vikt sakta men säkert kan bero på detta oxo.
Håravfallet fortsätter och nu har jag oxo fåt scrov i huvud botten så jag undrar vad det ska sluta någonstans .
Men det gör inget om jag blir flintis för jag finns och får finnas på joden i alla fall. Så jag är värkligen lyckad lottad som fått denna möjligheten en ren vinst lott som ska vårdas ömt.
Vist har jag åändrat röst och vist har jag blivit mer kvälströtter än förut men det har ju sina orsaker jag moste ju upp kl 0700 och äta föra att ta min prograff och insulin ja sedan när det är helg då går jag faktiskt och lägger mi8g i gen och lysnar på läsebok på cd för då tycker jag att jag har rät6t att villa lite till det är ju helg i alla fall. Och även jag moste få känna att det är helg även om jag går hemma alla dagar i veckan:
Lalla går ju sin valp kurs nu som snart är slut . Så jag har bestämt mig att söka till unghunds kursen oxo till september så hon får fortsätta skolan ett tag till i alla fall hehe:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar