Populära inlägg

torsdag 5 juli 2012

2012-07-05Hur man blir behandlad av Apoteket Juwelen i Borås


Jag kommer in och går fram till medecin kön väntar på min tur. Det blir min tur tjejen som tar i mot mig är mycket trevlig och vi skojar runt lite jag beställer massor av medeciner som jag är i stort behov av. Hon fixar fram allt och vi säger hej då till varandra och jag går mot kassan. När jag ska betala så kronglar mitt vissa kort och damen som står i kassan säger något väldigt otydligt som jag inte uppfastar vad hon säger. Jag försöker en gång till med mitt visa kort men det vill inte fungera utan jag säger då till kassören att då får vi ploka bort lite för jag har inte så mycket5 kontanter på mig. Då reagerar hon väldigt otrevli8gt i gen och säger att det kan du inte göra här utan du får gå till hon säger något i gen men jag förstår inte vad det är hopn säger och jag ber henne förklara sig så jag förstår vad hon säger. hon säger vsamma ord i gen ett ord som jag alldrig hört förut så jag jag förstår inget5 utan jag tar min kasse och går mot den första tjeen och vi pratar lite och skojar unt då dycker denna hämska dam upp vid min sida och hotar mig att om jag säger en gång till att jag inte förstår så ska hon anmäla mig. Damen som står med minn medecin kasse försöker att lunga den hämska damen men hon hör inget vill inte höra, Hon säger åt mig att ta bort min apparat jag har i örat då säger jag till henne att om jag nu tar bort den då hör jag dig inte alls flör det är min hörapparat. Hon hotar i gen att anmäla mig.

Som sagt summan av detta blev att jag gick ut därifrånh grååtandes och täånker ALLDRI8G SÄTTA MIN FOT PÅ DETTA HÄMSKA APOTEK I GEN Apoteket Juwelen En enda människa som dels har förstört en hel kväll för mig jag körde stor gråtandes hem utan medeciner. så nu sitter jag här och funderar på hur jag ska göra. Ska jag sänka mig lika långt ner som denna människan och anmälla henne eller ska jag bara resa mig upp och gå till ett annat apotek vet inte hur jag ska göra här en svår dilema . Hon sprakde på mig inte fysiskt men psykiskt hon gjorde mig fruktansvärt illa. Jag har alldrig varit någon som har något emot invandrare eller något då jag själv bott utomlands men vet av erfenhet att det kan vara svårt att förstå då får man ta till andra ord så man förstår varandra men i detta fall så funderar jag SKARPT att göra en ordentlig anmälan men samtigit så+ vill man ju inte sänka sig så långt ner som denna männsikan tydligen står.

Jag har haft och har fortfarande mycket kontakter med både läkare och personal då jag gjorde en lungtransplantation den 25/9-2011 men detta tog priset helt klart. Jag är så pass paff att jag igentligen inte vet hur jag ska gå till väga eller bete mig.

I morgon får jag gå till apoteket i viskafors och se om jag kan få ut mina medeciner i gen om den snälla tjejen som behandlade min medecin lista om hon har makulerat allt detta vet jag inte annars så får jag då vara utan helt och hållet tills jag kommer till en läkare som kan skriva but allt i gen.

Det är lite svår stol man sitter i då man är dubbelsidig lungtransplanterard och diabetes patient.

Men en sak är säker i alla fall denna hämska människa som ehandlade mig som en ja jag vet inte vad så pass illa så ja blir mörk rädd. Ska man inte kunna få fråga om och om i gen vad dom menar utan att bli på hoppad och bli anklagd och att dom ska anmälla en . Då är det nog dags för semmester för den personen eller att byta till ett icke relaterat jobb som är yrkesmässigt för detta klarar tydligt och klart denna människan inte av.

En mycket besvikenh och ledsen både som patien och kund på APTEk JUVELEN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar