Populära inlägg

torsdag 30 november 2023

2023-11-30

 Mm konstigt att maniska behöva anmäla på vården på ett sjukhus inte klokt alls det finns 2 starka saker jag undrar över 

1) får man inte lära sig något som usk nu mer 

2) samma gäller som syrra 

Att man inte ger info innan man går hem till den som tar över är mycket förvånad på vad det gäller nr 1 och 2 

Man jobbar tydligen ensam och är inte så noga med vad en ev läkare har bestämt över en patient.  Detta är mycket skrämmande. Inte så konstigt att det är så mycket fel o brister på SÄS 

Som tur är har jag nu oxo Transplantations enheten bakom mig som hjälper mig i svårare fall  vilket dom nu har gjort så i morgon ska jag tydligen få syrgas med mig hem 

Vilket hade underlättat om jag fick det från början så hade inte hjärtat behövt att jobba för 2 

Förtroendet på SÄS Borås lassaret är väldigt lågt från min sida jag litar helt enkelt inte på dom längre 

1) Att dom är utbildade

2) att dom vet hur det är att ta hand om en patient

3) att kunna prata med dina kollegor 

Men jag hoppas nu att jag får med mig syrgas hem och än en gång 12 poäng till Sahlgrenska lungtransplantation avd o mottagning som är guld värd hela person styrkan 

Tack 🤗🤗❤️❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar