Populära inlägg

torsdag 9 november 2023

2023-11-09

 Hur ska man överleva detta 

I söndags så var jag tvungen att ta ett beslut om min älskade Nala.  För att hon skulle få kvalitets tid med att kunna springa runt o busa så fick hon lov att åka till min allra bästa vän Kenneth och Zander. Zander älskar verkligen Nala och tvärt om   Likaså när det gäller Kenneth 

Så det känns enormt skönt att veta hon får allt av allt kärlek mat bus promenader mm han har det helt underbart 

Fast jag hoppas att allt snart ska vara över så jag går hem min choklad pralin Nala i gen och vi kan åter gå till det normala 

Vist mitt hjärta värker ändå jag vill så gärna ha henne höra hennes snusningar snarkningar  se hennes små labbe ryck 

Hur jag mår ja det är en stor fråga andas som en gammal kaffe maskin  ingen kondis alls 

När till gråt oavsett vad kan gråta över en kopp kaffe  löjligt ja men det är så nu tyvärr  inget roligt alls 

I morgon blir vaccin med influensa sprutan undra hur det går 

Men man får väll se hur morgon dagen blir 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar