Populära inlägg

fredag 24 november 2023

2023-11-24

 Ja då tackar jag för mig Lung avdelning   För här var det inget bra att vara oavsett som kronisk avstötning av mina lungor eller som diabetiker 

Nu har jag provat på den avdelning  och nej tack till att komma tillbaka dit för inläggning 

Trodde i mitt stilla sinne att personalen här var hand plockar då man även är här som transplanterad och att dom hade ett hum om saker o ting men nej 


Här jobbar dom självmant man diskuterar inte med varandra mm att finna 5 fel var oroväckande lätt till och med upp till 7 fel vilket jag som patient inte är villig att acceptera 

Så kontentan av detta det blir ingen mer ambulans när jag tappar andan  utan då går det nog blir ånga av något slag  för någon syrgas fick jag ej trots att transplantation på Sahlgrenska hade rekommenderat 

Jag får försöka att ta det MYCKET mer LUGNARE

Än vad jag har gjort  nä då stannar jag häller hemma och har ordning på min tarm och sockret 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar