Populära inlägg

torsdag 11 april 2013

2013-04-11 Torsdag

i dag har det inte hänt så mycket mer än att jag fort farande har feber och ont i bysten så det förslår.
Tanken är att så fort det nu börjar att bli varmare ute så ska jag försöka mig på att gå och vara mer ute i solen för att få lite normala d vitaminer mm men jag får ju inte sitta direkt i solen då jag har mer chans till att få canser än andra så ja det känns lite som momen 22 man går runt om allt.
Men ännu så länge så försöker jag att hålla mitt humör på topp men utav 7 nätter så är jag ledsen av 5 och tårarna bara riner ner . kan oxo vakna av att jag är ledsen
Jag säger dett i gen hade jag vetat vad jag vet i dag så vet i katten om jag hade gått med på att byta mina lungor. För 6 månader av frid och fröjd för att där efter träda in i helvet gapet där det aldrig tar slut utan det ena avlöser det andra.
Hur mycket ett hjärta kan tåla det undrar jag. hur mycket orkar en  människan med  undrar jag oxo många gånger.
Att leva som jag gör är absolut ingen höjdare eller skoj på något sätt.

Det är en himla tur att jag har mina barn barnbarn och syster mor o far som jag kan ventilera med och mina goda vänner runt om mig. För detta är ett slags svek mot mig som människa jag levde nästan bättre med syrgas rullstol mm för då syntes det att jag var sjuk blev och syanetisk blå. men nu halv blek med en tarm som bara sprutlackerar och feber det är inget du ser av på en mäniska. Att jag mår dåligt det syns inte det kan synas ibland på min facebook sida eller mina texter. jag har väldiga problem med mat intaget mm.
men jag mår skit dåligt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar