Populära inlägg

fredag 22 februari 2013

2013-02-22 Fredag

Mm nyser svidande ögon känner mig frusen ända in i ben märgen. Känns som om ja skulle sitta i en frys.
Jag är så trött på denna shit som jag har. Det vänder aldrig jag Åre ut och in på sjukhuset in med ambulans med blå ljus och hem med min bil. I genom snitt var annan vecka.
Jag vet inte hur länge jag ska hålla modet uppe längre.
Gråter floder av allt som hopar sig mindre och mindre ekonomi . Jag ha nu förlorat min pension i FR dom kan tydligen bara sluta att betala ut om dom känner för det. Min pension här i SV är 4000 kr inget bostadsbidrag då fös kräver papper från FR om att dom inte betalar mer pension . Det man får reda på är att a ligger på krematoriet i Paris. Inte så konstigt att det är så många hemlösa i FR.
I bland så önskar ja att ja inte överlevde denna transplantation. Dels pga av att jag varje dag får kämpa för att hålla mig flytande. Det känns i bland som om att det hade varit bättre att jag vände min näsa uppåtgående hade ja sluppit dessa problem som jag nu har. Mer sjukdomar som står och knackar bakom min rygg  och en ekonomi som inte man kan leva på eftersom jag inte får åka kommunalt så har fös gett mig en bil men vad ff den ska ju ha försäkring besktning mmså ja ekorre hjul det är vad jag har.   Jag är så trött trött och jag funderar mer o mer om hur jacka orka att gå framåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar